Pályázat címe: Create Your Own Business! – Developing Pupils’ Entreprenur and Business Skills With the Help of Creative Arts /Készítsd el a saját vállalkozásod/ A diákok vállalkozói és üzleti készségeinek fejlesztése kreatív művészeti produktumok készítésének segítségével.
Pályázat időtartama: 2 év
Pályázat kezdete: 2019. szeptember 1.
Pályázat vége: 2021. augusztus 31.
Megítélt támogatás: 22.686 euro
Résztvevő országok: Olaszország, mint fő koordinátor, Portugália, Magyarország
A projekt helyi koordinátora: Monok Péter
Célok:
-Jobb rálátás biztosítása a munkaerőpiacra
-Önismereti és önfejlesztő technikák elsajátítása azért, hogy a diákok ki tudják választani a megfelelő foglalkozást számukra
-Vállalkozói készségek és a kreativitás fejlesztése
-Különféle marketing technikák elsajátítása
-A vállalkozói szféra megismertetése a diákokkal
-A diákok segítése a későbbi karrierválasztásban
-A munka világának bemutatása (a célnyelven is)
Korosztály: 16-18 éves diákok
Fő témáink:
- Az üzletről általában
- Ki vagyok én? Önmegismerő és fejlesztő technikák
- Alkosd meg a saját üzleted
- Vizuális marketing
- Az üzleti élet szituációi
- Hálózatosodás és együttműködés
Mobilitások
időpont | fogadó ország | kiutazók | téma, workshop-ok |
2019 ősze (november) | Olaszország | 3 tanár 3 diák | kezdő találkozó, koordinátorok és partnerek megismerése, Tréningek tanároknak: -a munka világa -a munkanélküliség -megfelelő munkák -munkakeresési technikák -Hogyan alapítsunk vállakozást Diákoknak: -Kreatív workshop-ok |
2020 tavasza (április) | Portugália | 2 tanár | Tanárok rövid távú képzése. A téma a drámatechnikák alkalmazása az angol órákon a munka világával kapcsolatosan, tematikus előadások, workshop-ok, TIE módszerek |
2020 ősze (október) | Magyarország | mi vagyunk a fogadóintézmény | Tréningek a vizuális marketing témában (informatikai jellegű workshop-ok) Dráma módszerek alkalmazása, |
2021 tavasza (május) | Portugália | 2 tanár 8 diák | Átfogó készség és kompetenciafejlesztés, az eddig használt technikák és módszerek elmélyítése |